söndag 24 september 2017

Minas kreativa Social Media hop - Giveaway

Hello!

It´s the first time I have a Giveaway here on my blog, and I hope 
that you will enjoy it!
I´m giving away these 6 stamps/stamp sets by Rubber Dance.
There will be two winners, one for the top row and one for the bottom row.
You´ll find information about the stamps under each photo.

 To enter this giveaway you have to make a little "Minas kreativa Social Media hop".
Read more about how to enter at the end of this post.

Hej!

Det är första gången jag har en giveaway här på bloggen, och jag hoppas 
att du ska uppskatta den!
Jag ger bort dessa 6 stämplar/stämpelset från Rubber Dance.
Det kommer vara två vinnare, en för översta raden och en för undre raden.
Du hittar information om stämplarna under varje bild.

För att vara med i min giveaway behöver du göra en liten "Minas kreativa Social Media hop".
Du kan läsa mer om reglerna för att deltaga i slutet på inlägget.










How to enter and have a chance to win:

There will be a post on my Facebook, Instagram and YouTube about this giveaway.
Please hop around to all my Social media and 1) follow/subscribe, 2) like the post 
and 3) leave a little comment so I can see that you have been there. 
If you like to tag your friends and share, I would much appreciate it, but it is optional.

When you have done that, please come back here and leave me a comment 
and tell me if you are interested in the top or bottom row of stamps. 
Don´t forget to 4) follow my blog too!
I´ll announce who the winners are here on my blog October 1st, next Sunday. 
Winners will be picked randomly.
Open for everyone <3

Gör så här för att vara med och ha en chans att vinna:

Det kommer att vara ett motsvarande inlägg på min Facebook, Instagram och YouTube.
Hoppa runt mellan mina sociala medier och 1) följ/prenumerera, 2) gilla inlägget och 3) lämna en liten kommentar så att jag ser att du har varit där.
Jag uppskattar mycket om du vill tagga dina vänner eller dela inläggen, men det är frivilligt.

När det är gjort kommer du tillbaka hit och lämnar en kommentar och skriv om du är intresserad av att vinna övre eller undre raden av stämplar.
Glöm inte att även 4) följa denna blogg. Jag kommer att tillkännage vinnarna här 
1a oktober, nästa söndag. Vinnarna dras slumpmässigt.

I´m a little nervous about this and that no one will join, but I hope you will :)

Thank you!
xx Melina


20 kommentarer:

  1. I hop on all your social media didn't find post except on youtube. I really admire your work 😍😘 have been following you on youtube for 3-4 months keep it up.

    I really like 2nd row.

    SvaraRadera
  2. I love the 1st row, thanks for the chance to win.

    SvaraRadera
  3. Gillar och följer nu även Youtube-kanalen! Kram /Cardsbyangie

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. I took a round trip hope to win the bottom row. Thank you for this chance to win beautiful stamps ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  6. Wow Melina! What a fabulous giveaway and such amazingly beautiful stamps too. I'd really love to win some of these as I adore them and thanks so much for the chance.
    I don't mind which row either as I love them all :D
    Fliss xx

    SvaraRadera
  7. Yeah, lucky 13 LOL. I am following, although the GFC gadget is very fickle. I have had problems other places. I just keep clicking til I fool it into submission. I love all these stamps but I'm going for the top row cos the fungi are top of my wish list LOL. I liked and shared on FB. Don't do the instagram/youtube. Good luck everyone. Thanks for a super giveaway. Hugz

    SvaraRadera
  8. Amazing giveaway. Tusen takk for muligheten. Vært overalt. Ønsker meg veldig øverste rad ❤️ Men blir kjempeglad for nederste også. Har delt FB innlegget ditt. Klem

    SvaraRadera
  9. What a generous give away Melina, you know how I adore your designs. Good Luck everyone.. Hugs Tracey xx

    SvaraRadera
  10. Jättekul initiativ, och jag brukar aldrig vinna, men håller tummarna ändå! Alla stämplarna är fina, men mina favoriter är de i övre raden! Lite mer "whimsical"... :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ps, såg precis att google har valt olika profilbilder för mig på de olika ställena, hoppas du ser mina inlägg & prenumerationer ändå... :-O

      Radera
  11. Kul! Självklart gör jag ett försök och hoppas på att vinna från den nedre raden!
    Kram

    SvaraRadera
  12. They are all so beautiful. I will share on all my social media. xxx

    SvaraRadera
  13. Ok back now have seen your lovely social media. I think i prefer the top row. They are all beautiful x

    SvaraRadera
  14. Oh Melina, thought I was already here, but I have time :-)
    I would love to be considered in your kind heartèd gift giving, , As I already have your gorgeous bird, I want the first row , if I should be the lucky winner !! Thank you for giving us the chance. <3 Xxx

    SvaraRadera
  15. Helt fantastiska stämplar! Jag skulle bli väldigt glad för både den övre och den nedre raden. Måste jag välja så säger jag den övre raden. De är så vackra! Tusen tack för denna chans!

    SvaraRadera

  16. Beautiful stamps. Hedgehog and Owl are amazing. But completely TOP is a squirrel (my nick is also a squirrel) - so the bottom row.
    It's great and I thank you very much for winning.

    SvaraRadera
  17. Tack för din generositet, nu håller jag tummar o tår! Vore superkul att vinna men det där med att välja rad.... Min favorit är svamparna men tätt följd av katt o skata... Hmmm, skulle vilja säja att det inte spelar nån roll egentligen men säjer den nedre först för att ändå välja...

    SvaraRadera